From:
Marteno Lavalea <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 6 Dec 1997 11:46:57 PST
Car amico Jay B.,

Io debe corriger alicun errores de traductiones pro evitar
miscomprensiones:

>Skribis WRHarmon en la esperanta posxtlisto:

>konduki scivolemulojn al Esperanto!
>WRH

[traduction...]
***Ecce le proba, que Interlingua ha al minus un ration pro exister --
Illo conduce le juvene interessatos inquisitive al Esperanto--
[Sic diceva le ben opinionate WRH]

Commentario de Marteno: le adjectivo juvene se trova in nulle loco in
iste phrase.  Le parola scivolemulo es composate de sci- (saper) vol
(voler) em- (inclinate a) ul- (suffixo personnificatori) e -o (le marca
del nomine).  Le -j e -n son le marcas respectivemente del pluralo e del
accusativo.

[Eheu que dolor de capite leger tal cosa... Uff!]
On se accostuma post alicun menses...

***LEGERi Esperanto ESas COMOj CERCxARi
LE FLORoj INTERaux LE SxPINASioj :-)))
Io dicerea:
Legi esperanton estas kiel sercxi la florojn inter la dornaro.

>Cxu vi gxin lernis suficxe por diri tion?   Mi konsideras ke
interlingua estas unu el la plej uzataj planlingvoj en la interreto, se
ne la dua post esperanto.

[Traduction...de Jay B.]
>***Ha tu apprendite sufficiente pro dicer illo? Io considera que
le Interlingua es un del plus usabile linguas planificate in le
interrete, si non le secunde post le Esperanto.
Mi traduction serea:
>Ha vos studite lo sufficemente pro dicer isto?  Io considera que
interlingua es un del plus usate linguas planificate in le tela
trans-terrestre, sinon le secunde post esperanto.

Illo esseva antea traducite con "_mais_ non le secunde", lo que
transforma complemente le senso del phrase.  Io intende effectivemente
que interlingua se trova in le secunde loco post esperanto como le
linguas elaborate international como linguas utilisate in le tela
trans-terrestre.

>Vos saluta un persona qui lo sape satis ben...
>(Vin salutas iu kiu gxin scipovas suficxe bone...)

Tiu traduko tute bonas.

>***E con salutos amical... io alsi pro te, Martin.
Multe gratias senior,

Sequeva le littera de Jay B.
Marteno Lavalea