Date:
Sun, 2 Dec 2001 15:00:16 +0100
On Fri, Nov 30, 2001 at 12:42:01AM +0100, Mario Malaguti wrote:

> Totevia Linux! E io le nominera Mardy o Alberto? Olim ille me lo scribeva,
> sed io, con iste capite, recorda nihil.

Tu non recorda nihil perque il ha nihil a recordar: Mardy o Alberto va
ben equalmente.

> E como le recognoscera io?
> Io me presenta con le Grammatica Italiano-Interlingua tenite in mano e
> appoiate a mi pectore. Vole io vider si ille non me recognoscera!

Io era occupate a mitter in ordine alicun computatores de personas qui
veniva con alicun problema; a vices io me guardava circa, mais io non ha
vidite alicun grammatica. :-)

Qual computator? Io usava un Pentium@100, e ille functionava multo ben!
(io ora ha un AMD@400)

> Uno nove? Pro Linux? Pro apprender un altere diaboleria? Angelo non me
> permitte!

Ma tu non ha unquam sequite le consilios de tu angelo! Perque facer lo
ora? ;-)

> Ille vetuletto con le Grammatica de Castellina qui se torneara per le
> tables, ille sera Mario, si ille sera in un die bon!

Il habeva multe personas, plus que los que io poteva imaginar. E illes
non era totes juvene, il habeva alicuno qui habeva plus de 65 annos, si
mi oculos non me decipeva. Illes era multo interessate, e faceva multe
demandas.
Il non habeva multe feminas, totevia. :-(

--
Saluti,
    Mardy