From:
Date:
Wed, 19 Feb 2003 07:58:06 +0100
Josu Lavin wrote:

> Car Jacques,
>
> Io non so solo in le deserto, perque il ha hic multa arena.
>
> Il pare que Interlingua es propritate private de alicun collisteros, le
> quales prefere discuter inter illes, in vice de facer propaganda pro
> Interlingua.

Isto es tu illusion. Tu non pote logicamente saper del action al extero que
nos ha facite in altere partes del mundo. Ha on, pro exemplo publicate tres
dictionarios de interlingua in le domino de Espania, Francia o Italia durante
le ultime 50 annos?

Ha on publicate un manual de interlingua que in su tempore era usate in le
scholas in tote le pais?

Ha on inseniate interlingua in scholas como in duo paises scandinave?

Ha vos succedite in le tres paises mentionate de facer mentionar interlingua
in le radio national o le television? Nos lo ha.

> Le IED e la Grammatica de Gode es de dominio public, perque ha passate plus
> de 50 annos, et IALA non existe pas.

E il es melior que isto. Mesmo si IALA ancora existe il non ha un impedimento
pro vos publicar interlingua romanica si vos vole. Il esserea probabilemente
interdicer vos facer isto. Possibilemente, ma mesmo isto es incerte, vos
poterea perder in un processo juridic in re le nomina, ma isto es dubitabile.
Del resto le nomine "interlingua" es quasi un parola generic e il es al mesme
tempore le nomine specific de al minus duo linguas, isto non es bon. E nunc
con interlingua romanica il ha 3! Isto me face pensar del fabula ubi le canes
qui adjuta le soldato marca omne le portas del citate per un cruce per creta
pro que le policia del rege non va discoperar le loco ubi es le princessa con
le soldato. Iste fabula scribeva le famose danese scriptor Hans Christian
Andersen. On poterea accusar Josu pro facer lo mesmo! Nos pote facer anque un
4, 5 e sexte interlingua pro vermente mixar le cartas pro le publico!

Personalmente io pote imaginar un altere lingua usabile, a saper Occidental,
ma io vaderea con isto al occidentales e non in iste lista que usa le
interlingua de IALA.

Kjell R