Date:
Mon, 31 Dec 2001 17:46:00 +0100
From: Alexander E. Kirpichev <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Sunday, December 16, 2001 4:14 PM
Subject: Re: [INTERLNG] interlingua-es.com

> Salute, car Rodrigo!

Salute, Alexander!

> Io sape, que vos inviave le message in octobre, ma io non habeva tempore
pro
> responder, e io vole responder nunc. (Io memora, que io voleva responder
in
> octobre, ma io non memora, respondeva io o non).

Il me pare que tu non respondeva, o, al minus, io non me rememora :-)

> illes
> Le medicos in Russia anque ha tal maniera scriber.

Il es evidente que tote le medicos non scribe in le mesme maniera. Proque ha
illes ille fama? Io suppone que si isto occurre in Russia e in Espania (e
non diceva Mario que illo occurre mesmo in Italia?), illo occurrira mesmo in
altere locos del mundo...

> E mi litteras es forsan le plus mal in le mundo! E multe personas diceva,
> que con tal maniero scriber io debeva esser medico (Le situation es
mesme!)

:-)

> Le mal litteras es le multo grande problema pro me, io non sape, como io
> pote cambiar le situation.

Le maniera de scriber cambia con le tempore, como Mario scribeva in altere
message. Il me pare que alcun personas exaggera le importantia de scriber
secundo certe standards... Si le scriptura, como altere cosas que nos face,
es un resultato de nostre character o illo reflecte in certe maniera nostre
personalitate (o como tu vole dicer lo), sia benvenite le diversitate in le
manieras de scriber! :-) Esque "corriger" le maniera de scriber de un
persona non es como "corriger" su maniera de vestir o... su maniera de
pensar? Hm... possibilemente ora il es io qui exaggera... Comocunque, io
crede que tu debe essayar scriber in un maniera comprehensibile pro altere
personas quando altere personas debe leger illo que tu scribe (illo es
specialmente importante in le examines, como tu securmente jam sape...
;-) ), ma tu non debe essayar _cambiar_ tu maniera de scriber proque illo
non place a altere personas. Tu litteras es tu litteras e tu es tu. Ma il ha
alique in te que nunquam cambiara. E io suppone que tu scriptura, mesmo si
illo cambia in alcun cosas, essera essentialmente le mesme (o forsan non, io
non ha totevia le experientia necessari super isto :-)

> Amicalmente,
> Alex.

Mesmo amicalmente,
Rodrigo
(C/S sempre benvenite)

**********
"Loli no ha seguido preguntando al respecto, y menos mal porque a mí cada
vez que me tocan el tema de los ejércitos me enciendo y empiezo a soltar
pestes contra el patriotismo y las banderas (para mí, que amo la paz
instintivamente, todas las banderas son nazis, y se me ponen los pelos de
punta cuando veo a alguien emocionado al escuchar un himno, porque el
siguiente paso es mirar con desprecio a alguien que se emociona escuchando
un himno que no es el tuyo; y del desprecio al odio hay sólo un par de
paradas). Es como esa pamplina de que para mantener la paz hace falta
armarse hasta los dientes; que yo sepa, ninguna ráfaga de ametralladora ha
resucitado a nadie, ningún misil ha aplacado el hambre a nadie o le ha
sanado de su enfermedad. Los militares dicen que los ejércitos son
necesarios para defenderse en las guerras que sus colegas han provocado."

Alejandro Cuevas: "La vida no es un auto sacramental"