From:
Ion-Mihail Iosif <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 20 Jun 2007 07:49:16 -0700
Car amico del Pais basc

Io es un interlinguaista con mult sympatia al tu
lingua. Io ha in preparation in glossari de lingua
basc. Pote to mandar me algunos elementes de gramatica
basc (includite le alphabeto con le pronunciacion /
nam io nunquam ha audite iste lingua).

Prof. I.-M. Iosif

--- Josu Lavin <[log in to unmask]> wrote:

> Car amico Carlos Alberto,
>
> Le Grammatica de Interlingua de Gode & Blair deberea
> esser publicate in tote
> le linguas.
>
> Io vole facer le traduction de iste grammatica a mi
> lingua romanic e essayar
> a publicar lo in papiro hic in le Pais Basc. Io jam
> ha parlate con un editor
> que va publicar me un libro in mi lingua basc. Le
> Grammnatica de Interlingua
> es un coplemento ideal al lingua basc que ha besonio
> milles de parolas
> international.

> [...]

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC