From:
Date:
Mon, 13 Mar 2000 19:16:21 +0000
Car Amicas e Amicos,

io ha rendite in interlingua un communicato del pressa e io agradarea
vostre commentarios re iste forma que interlingua deberea assumer, dividite
in un prime titulo, un subtitulo, le breve nova, le declarationes lapidari.

18:14 Fiat: le accordo con General Motors ha essite signate.

Per Agnelli: le Fiat sera autonome, ma con alliato.

Torino - Signate le accordo inter le Fiat e le General Motors. Le accordo
previde que 20% de Fiat Auto passa a Detroit, durante que 5,1% del GM vade
a Torino e le possibilitate de parte del Fiat de transferer le controlo de
Fiat Auto al General Motors intra 5 annos.
Del accordo es excludite le marca Ferrari e Maserati.
Per le advocato Agnelli: "Le Fiat resta autonome, ma con un grande alliato".
Per Fresco, le presidente del Fiat: "Il es un alliantia historic".

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
Interlingua, scriber le proprie adresse de e-mail e postea cliccar le Join
List button.