From:
Stefano Loretoni <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 17 Aug 2003 14:22:12 +0200
Salute!
Un pauc foras del thema, per Roberto:
Certemente le territorio comunal es multo estese e il ha fractiones que
son villages anque de qualque millenas de personas, ma io intendeva le citate
in senso stricte; proxime a Uncinano il ha un belle bosco; in celle collinas
vive le hystrice, io lo videva un nocte durante que io veniva de Monte Martano,
quando io era non remote de Uncinano. Non troppo distante il ha anque le
cantina social del colles spoletini.
Io totevia sapeva que le extension comunal de Gubbio es superior a celle
de Spoleto, e que le extension comunal  plus grande de Italia esserea celle
de Leonessa (Rieti).
Salute!
Stefano Loretoni.

Partecipa al concorso Tiscali "collegati e vinci",
il primo premio e' un viaggio per 2 persone a Zanzibar!
http://point.tiscali.it/numerounico/