From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 18 Sep 2005 16:07:19 +0200
Stanley Mulaik wrote:

>Io es equalmente un historico.

Ben.

> Isto es sufficiente si tu ignora le conceptiones super le
>
>qual interlingua esseva formulate e decide tote cosas secundo
>tu proprie opinion personal e non objectivemente.

Sin saper exactemente como le motor de un auto funge non impedi al
proprietor del auto conducer lo.

>Suppone que tote le mundo age similarmente? Pote le civilization
>existe in un tal caso?

Pote le civilisation exister. In facto io non vole involver me in cosas
pro le quales io non ha le tempore ni le documentation. Il ha plure
cosas in interlingua cuje rationes io non plenmente comprende. Ma mi
experientia es que quando io ha experimentate con illos o recercate le
cosa il ha generalmente essite un explication logic o comprensibile. Le
question es si il vale reinventar le rota vice post vice, quando mi
primari interesse es communicar per interlingua.

> Basta pro me.
>
>Tu sembla pretender un virtute del ignorantia, Kjell.

Io face un virtute de non facer lo que alteres jam ha facite mlio que io.

Il ha certo essite un ration pro le qual le IALA ha differentiate -iera,
-iero disde -era e -ero. Como dicite, io non sape le rationes de isto, e
mesmo si ille rationes primarimente era arbitrari o un resto de
schematismo, isto me non del toto disturba. On debe saper quando il es
tempore stoppar ante le limite. In altere casos on pote trovar se in un
interlingua pur, un sorta de interlingua catharevoussa que le academicos
excogitava pro le greco, durante que le populo parlava greco demotic. Le
gente detra le katharevoussa voleva un pur lingua grec. Le sol falta de
iste belle e academic lingua era que le populo lo non parlava! Ora, plus
e plus le greco demotic transprende le scena e on pote imaginar le crito
de horror quando on comenciava scriber le sono i per solo un in loco de
7 manieras! Cal devastation del cultura. E le belle antique spiritus
asper e spiritus lennis era anque abandonate al choc del Scientificos.

On pote naturalmente anque facer de interlingua unn tal dinosauro. Si on
vole.

Ora io prefere un maneabile dinosauretto que es usabile, ben que forsan
non totalmente scientific à la Stan, ma on non pote haber toto in iste
vita.

Ignorantemente e amatoristicamente

Kjell R

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/