From:
Date:
Tue, 10 Oct 2000 17:19:13 +0200
Iste matino io respondeva subito al message per Julio, ma al fin, quando io
usava mi nove corrector que es Babylon, io perdeva tote le message.
Accidenti!
Il es tote le die que io ha iste inconveniente con le uso de Babylon!

Nonobstante que mi Pais se presta a multe criticas, (e il lo critica, como
io lo scritica!) io me senti in embarasso quando io lege per Julio:

At 08:30 PM 10/9/00 -0500, Jonathan Julius Dobkin wrote:

>E io ha difficultate in creder que, si le innocentia de 12 prisioneros in
>casos capital in Illinois ha essite provate, le stato nunquam ha occidite
>personas
>innocente.
>
>Ma mi pais un de quatro in le mundo que face le plus grande numero de
>executiones
>(le alteres son China, Iran, e Saudi Arabia), e su presidente Bill Clinton
>(qui etiam es
>a favor del pena capital) ha le audacitate de proclamar se le guardiano
>del directos
>human in le mundo!

> [...]

Ora io es incazzatissimo!

Pro vostre information incazzato es voce del vocabulario italian, multo
usate, pro dicer ben e nitide: io es multo incholerisate! Incazzatissimo me
sona melio, illo es plus expressive.

Julio, io cerca de prender le problema pro su verso.
Que pote facer io?
Si io exclude, como io debe facer lo, le porger in un platto al judice, su
attributos, perque ille proba a nutrir se con illos, io que pote facer io?
Io, tu, tote nos, forsan, pote considerar un grande veritate que, sempre
forsan, nos tende a non considerar sovente. Io es cive!
Proba dicer: io es cive!
Repete lo, per favor: io es cive!
Si io me convince de isto, io securmente vivera minus facilemente, perque
le vita me devenira minus commode in respecto al false libertate que io
crede de gauder hodie.
Io lassa le attributos al plano de subtus de iste judice e io lassa anque
le judice.
Ille que me rumpe omne dies es tote illes qui exercita le poter con le
mandato del populo.
Con le mandato de qui?
Del populo?
Que es isto? Ubi es illo?
Le mandato es mie, tue, nostre, amicos!
Nos non debe proteger nos retro un parola: populo.
No! Es io qui non es cive, pro mi apathia quotidian.
Io es le assassino, le stuprator, ille qui vexa un persona perque illa es
femina. Non le alteres. Io es iste persona.

Alora, io debe lassar a lor posto le attributos del alteres. Ben!
Io debe esser BON cive. Ben!
Como conciliar iste questiones que non se concilia?
Face information. Non anticipar pro qui tu votara. Annuncia pro cosa tu votara.
Face information e, postea vade a votar ed exprime te mesme, non le
convincimentos del alteres.
Pro quanto tempore nos potera non facer isto?
Usque a quando le majoritate del mundo que ha fame omne die, non habera
illes prendite conscientia que illes es esseres human al par mie.
E postea altere e altere ancora banios de sanguine, illes que restara
reinventera le maniera pro crear nove disequalitate.
E nove leaders qui cavalcara iste nostre absentia de esser cive.

Io non ha remedio, comocunque io debera patir le consequentias, assi il es
melio pro me, de ora, le esser cive, a qualcunque precio.

Scribe Stan que iste es rationamentos de illes qui es ora jam al
terminus  (le capolinea del vita). Io spera que isto non sia ver.
Nonobstante isto io debe continuar a esser le contestator que io ha sempre
essite. Qui es Bill Clinton e tote le alteres como ille? Illes es le
servitor del cive. Ma Bill Clinton e le cives non ha iste conscientia.
Que es 23 o 24 mortos?

Le incazzatissimo!