From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 9 Dec 2000 11:37:24 -0500
Ah, si, si... le charset o non le charset...
Ma le cosa importante es le question
Esque illo es belle in mi proprie navigator
del Tela? Si io lo vide ben toto es bon pro
me :-) Forsan tosto con le Unicode alco
melio venira nostre via... ma spera...
spera... il me pare que per le tempore
que totos accepta le Unicode como standard
nos habera un altere melior cosa pro le
Tela :-))) Forsan nos videra e parlara
e non legera e scribera tanto. E tu Mario
con le Web-phone tu es un del pioneros,
del brave precursores, del conquistadores
qui marcha sin timor al futuro!

Ora, esque le charset es tanto importante?
Non, io crede que dar commendation a un
belle obra es plus importante. Assi que
non te preoccupa, Mario, Horacio, etc.
Continua con le belle labor. Como un facer
pinctura al fresco debe esser lo, nonne?
E si on necessita "charset" se lo pote
pedir de illes que sape melior le
complicationes del composition de
codification chimeric :-))) Le personas
sapiente como Ensjo, e Pawel, e Paolo,
etc.

In toto, bon labor con le nove facie del sito
http://www.interlang.com.ar/

Como sempre amicalmente, e mi reguardos a Angelo!
;-) Jay B.

Mario Malaguti ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/12/09 1:27
AM: