From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 18 Sep 2008 15:33:43 +0100
At 12:36 +0200 18-09-2008, Giovanni Nappi wrote:
>In conclusion, io non comprende proque uno deberea selectionar le
>compromisso de Gode e non illo de Stan (o de qualcunque altere
>persona), viste que illos son PERFECTEMENTE EQUIVALENTE de un puncto
>de vista logic (ambes non es ortodoxe, mais expansiones).

De accordo, ma proque tu non dice isto a Stanley Mulaik? Es ille qui
se presenta como le grande autoritate final de interlingua in le
spirito de Gode, insistente que omne uso differente de su preferentia
personal es heretic e inacceptabile e "subjective" e "misconcipite" e
"cultic" e "le producto de un parvissime communitate de scandinavos"
le qual ille odia con passion proque iste communitate REFUSA DE
ACCEPTAR SU AUTORITATE INFALLIBILE a cambiar unilateralmente le
methodo fundamental de IALA pro le derivation de parolas
international!

Es incredibile a me que tu defende le decretos pseudoscientific e
pseudoautoritative de Stanley Mulaik in nomine del "TOLERANTIA".
Stanley Mulaik es le personification del intolerantia in iste
movimento.

- Martijn (NON scandinave!)