INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 13 Nov 2004 19:36:55 +0100
Car Piet,

Le fide que io debe exercer pro creder al theoria del creation non es
major de illo que tu necessita haber pro creder al theoria del evolution.
Necun del duo pote esser considerate scientia. Le prime es religion e
non pretende esser qualcosa de diverse e on necessita de fide pro creder
in illo dum le secunde non es ni religion ni scientia, pois que si le
scientistas pro-evolutionistas pretende que le evolution sia ver
scientia illos debe demonstrar lo con le scientia experimental, necun ha
jammais vidite le theoria del evolution realisar se in le laboratorios.
Le ver debe esser fundate supra experimentationes, alteremente illo
require le fide exactemente como lo require le religion.
Le theoria del evolution, i.e. que le homine descende del simias non
pote esser considerate ver ex le puncto de vista del scientia.
Illo non es altere que un desperate "arrampicarsi" sur le speculos del
scientistas, multe del quales non ha hesitate a  fraudar sia le altere
scientistas que le homine commun  pro poter sustener in maniera
anti-scientista lor personal credentias.

Pro cognoscer le altere sono del campana io te consilia de leger
http://www.evolutiondeceit.com/ un libro scribite per un autor turco
multo interessante.

Jo