Date:
Wed, 14 Nov 2001 10:31:52 +0100
Mario ha scribite:

> Ben! Totevia il me sembla que Linux non ha applicationes in le mundo

del

> labor, in le interprisas e institutiones in general, io intende.

> O ha io legite re iste limitation troppo distractemente?

No, il ha alique; in nostre citate il ha un interprisa que produce

software etiam pro Linux/Unix:

http://www.sogeasoft.com/index.html

> Totevia ab le 1962 a iste annos io haberea un historia de recontar.

[...]

Interessante!

> Postea Apple io crece pro le prime, Microsoft pro secunde, nos aperiva

un

> mundo nove.

> Il pareva que nos poteva simplicemente occupar nos del utilisation del

PC e

> que nos era liberate del sclavitude del linguages e del

programmatores, un

> altere belle categoria de personas qui, in general, tendeva a imponer

lor

> modestissime solutiones e lor presumption.

Como programmator, io vide que il es nunc que le interprisas (e lor

programmatores) excede con lor presumption: illes obliga le utentes a

facer lo que illes (le programmatores) vole. Le utente experte non ha le

possibilitate de facer alique in maniera differente de lo que le

programmatores ha decidite. Il non ha libertate. Nos es limitate per le

intelligentia del programmatores, nos non pote superar le limites que

illes ha imponite.

Isto va multo ben per le utente inexperte, perque le programma le guida

al solution; ma pro uno que vole facer cosas differentemente, isto es un

cavia!

Le arrogantia del programmatores es scribite in lor programmas: "face lo

que io te propone, tu non besonia altere!", illes sembla dicer.

> Obviemente io non intende poner tote le programmatores al mesme

nivello,

> totevia le major parte de iste personas constitueva un calamitate.

Io non sa que responder, perque io non ha habite iste experientia, ma io

pote ben creder te.

> Assi le differente comportamento ha multe justificationes historic e

le

> politica del nove solutiones justo faceva intuir (intervider) le

> possibilitate per le utilisator del PC de esser autonome.

Si, in le senso que le animales in un cavia ha su autonomia. ;-)

(iste es un burla, io ha comprendite lo que tu vole dicer)

> Trova nos un connexion a un banca data de nostre institutiones local e

> territorial que sia accessibile per Linux? Trova nos un application al

> banking online que sia usabile con Linux? Pote nos connecter nos con

nostre

> local organisation sanitari per medio de Linux? Pote nos absolver

nostre

> reportos fiscal per medio de Linux in qualque parte del mundo ubi iste

> solutiones deveni un realitate un die postea un altere?

Forsan no. Ma isto es culpa del monopolio de Microsoft; multe

programmatores de sitos web ha le "mente irrimediabilmente mutilate" e

non sa que il ha altere navigatores ultra a MS Explorer. Le sitos statal

ha regulas precise a osservar in lor construction: iste regulas es

condensate sub le nomine "accessibilitate". Illos debe poter esser

vidite per omnes navigatores (etiam per illos pro non-videntes); si

illos es correcte, tu non habera alicun difficultate in visitar los.

Si io como utente Linux debe utilisar le servicios de un banca online,

io va seliger le banca que me consente le navigation in su sito;

alteremente, io prova scriber al banca un demanda pro haber un sito

accessibile. Si illos non responde, io non ha alternativas altere que

lassar los.

> Transitorimente io pensa que Windows ha rendite al humanitate un

servicio

> que non ha precio.

Forsan; ma ora nos depende de Microsoft, que si decide que tu non debe

usar MP3 ma WMA, tu debe facer lo. WMA es un formato proprietarie de

Microsoft, e non es audibile in altere systemas operative. Isto es

monopolio.

> Vide Mardy, si un assistentia technica per Linux renderea possibile un

> organisation economic pro prestar lo, pensa tu que multe valorose

> interprenditores non se serea jam organisate pro prestar iste

assistentia?

Il ha alicuno, vide http://www.prosa.it (non me demandar proque le sito

es in anglese, io non lo sa! :-( ), mais illos es supertoto pro

interprisas.

http://www.chl.it (que tu securmente cognosce) initia dedicar alicun

spatio a Linux. Io spera que isto va continuar.

Mardy