From:
Esteban Avey <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 4 May 1999 15:47:35 -0400
Ivan scribeva:

>Allan,

Il es vermente reconfortante saper que in le altere latere del mundo ha
personas que non ama le "mequidonaldis", iste rete de botecas de
non-alimentos con non-sapor e non-aroma standardisate.
Le plaga "mequidonaldiana" ubi arriva destrue le botecas local e insenia
les infantes a parlar "rotidogui", "quetichupi" e "mequichiquem". Argh!
Io non es anti, sia anti-american o anti-anglese, ma io es fatigate del
invasion systematic de populos detentor del poter economic e le
consequente influentia in le costumes, in le arte e in le modo de vita
de illes neocolonisate.
Interlingua es un movimento resistente a iste tendentia universal ergo,
io lo apoia. Viva vostre brochure, Allan!

Ivan Mourão<

Car Ivan,
io sape multo ben que tu non es anti-american, ma le idea del "mequidonaldis"
del mundo me interessa. Lo que io volerea saper es, si le altere culturas non
desira "invitar" o acceptar elementos de un cultura economicmente plus forte,
como es possibile que iste elementos deveni assi popular en le altere paises.
Necuno fortia, pro exemplo, que le franceses mangia le hamburgers de McDonalds o
que le brasilianos porta vestimentos american o que le svedeses telespecta le
programmas britannic. Il se tracta del voluntate libere! Io comprehende que il
pare que tote le mundo ha essite "americanisate", ma de qui es le culpa? Gratias
pro tu commentarios, Ivan! Io es sempre interessate pro altere ideas e
pensamentos.
Amicalmente,
Esteban