From:
Paul LeCorde <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Mar 1999 14:37:55 -0000
Salute!

On Wed, 3 Mar 1999 14:52:11    Piet Cleij wrote:
>Si on vole haber un libro publicate per le Servicio de Libros o per me, on
>debe inviar a Frits o a me un inveloppe que contine le amonta del precio
>del libro in dollars, marcos, francos, libras, coronas, pesetas, etc.
>Le methodo es anque multo apte pro pagar a Louise Delnoy le abonamento
>de Panorama

In le Statos Unite, le bureau de posta dice a uno que
on non deberea inviar moneta in le posta, proque su
littera pote esser perdite.  Dunque, americanos
hesitara ordinar libros si illes debe pagar in iste
maniera.  Io so de accordo que nos debe vender plus
libros pro nos pote imprimer plus libros, ma nos ha
besonio de un melior maniera pro pagar pro illos.
Io videva que amazon.com e barnesandnoble.com
ha un poc de libros interllinguan ora.  Isto es bon.
Un bon ideal, pro me, es isto.  Ordina libros de
librerias local con le uso del ISBN numeros. Plure
librerias placiara libros sur lor plancas usque le
persona qui los ha ordinate los compra.  In iste
maniera, plus gentes videra que libros interlinguan
existe.

Esque alicuno sape si le Interlingua Institute in le
Statos Unite mantene un stock de libros o si illo odina
libros quando illo recipe un ordine de un cliente?

Vale!
Paul

---
Kreyol- lang peyi d'Ayiti a
http://www.angelfire.com/ky/LeCorde/kreyol.html

Interlingua- communication international... simple.
http://www.angelfire.com/ky/LeCorde/bluegrass.html

Angelfire for your free web-based e-mail. http://www.angelfire.com