From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 4 Jun 1997 18:20:07 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Paul, benvenite al lista un altere vice!

---
re: le mormones... hic in Nove Hampshire, illes
visitava mi casa iste mesme die mi sposa me
diceva quando io veniva del travalio.  Illos
es multo zelose e bon juvenes que vade de casa
in casa con su message re le libro de Mormon,
scripte per le senior J. Smith qui lo obtineva
pro medio de un angelo e que ille poteva lo
traducer, ille diceva, con un oculentes (berillos)
jam que le texto esseva inscripte in un lamina de
aure in signos "egyptianos reformate", como ille
los appellava.

Alcun personas confunde los Mormones con le Testes
de Jehovah, ma con le Testes de Jehovah non sol-
mente le juvenes ma omne le testes visita a su
proxime vicinos, le juvenes, le vetules, e le
infantes con su patre e matre etiam pro dar le
message del evangelio de nostre salvator Christo
Jesus, e le differentia es etiam que le Mormones
seque le libro de Mormon, ma le Testes non accepta
iste libro como parte del Biblia o que es inspirate
pro Deo. (Galatas 1:8,9)

Io recentemente legeva que il ha in le Statos Unite
un "Caravan" como in le tempore vetules pro "reinactar"
(Anglese: re-enact) le exodo del Mormones al Stato de
Utah in le seculo previe.  Durante su emergencia hic
in le Statos como religion juvene, multos faceva grande
indignitates al povre Mormones, con persecution religiose
e alsi proque illes credeva que le maritage a plus de un
sposa esseva bon e sancte cosa a facer--quasi le majoria
del religiones in le Statos esseva multo puritanic e isto
de haber plus de un sposa esseva un grande peccato le
polygamismo.

Hodie le Mormones quasi semper ha le reputation de esser
multo orientate al fundamentos familiar e social, e il
ha multos que ha essite active pro le ecclesia in le
mundo del commercio e le politica. E illes son ben
recipite in le cultura american.

Io spera que isto es interessante a alcunos, al minus
si tanto de interesse passante.

:^)

Religiosemente,
Jay B.
> From: Paul O Bartlett <[log in to unmask]>
> Mercuridi, le 4te junio 1997, Kjell Rehnstrom scribeva (extracto):
Christo del