From:
Date:
Sat, 24 Aug 2002 08:42:19 +0200
Ego habeva unquam un studente in un curso qui me diceva: "Ego non comprende
proque vos svedeses es tanto obsedite con le sol". E ego respondeva, que "Post
le hiberno nos va discuter le cosa."

Un altere studente diceva:
"Ego debeva perviver tote iste hiberno pro comprender proque vos svedeses es
tanto incantate del sol."

Nota que nunc il de novo face tenebras in le vespere. Ego vade dormir in
tenebras pro le prime vice de 4 menses! Durante iste tempores ego quasi non
videva le obscuritate, solo clar lumine. Nulle luna, nulle stellas del nocte!

Ma in decembre le die essera solo 5 horas e 58 minutas. Imagina!

Janne qui habitara a Umeå habera ancora minus de lumine in le hiberno.

Ma le nive facera que le tenebras non essera tanto compacte que on pote
timer....

Kjell R