From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 3 Dec 2008 12:12:11 +0100
Car Stan,

De qui es iste parolas de tu message:?

"Illes lassa a individuos a usar interlingua in qualcunque maniera que illes
vole."

> Io crede que su
> spirito scientific es superior al cultistic e amateuristic
> maniera in que tu vole facer interlingua devenir per medio de
> UMI.

Tu non comprende ulle cosa.

> E io crede que si tu face interlingua devenir le proprietate
> de iste parve organization de UMI, illo va morir e esser
> oblidate pro esser de necun interesse a linguistas, o
> politicianos, o prime ministeros o presidentes. Illo esserea
> solmente un altere culto de amateures lunatic qui cerca a
> convertir le mundo a lor lingua.

Novemente, tu non comprende ulle cosa.

> Io non crede que tote le mundo dentro le interlinguaistas
> va descender super me o alteros pro usar participios
> perfecte irregular. Solmente le dogmatic va facer lo, e
> io non es preoccupate con lor opiniones proque lor mentes
> es claudite. E il non ha tanto multe equalmente.

Oh, paupere gente, nonne?

Io pete le opinion del UMI, quia io vole saper lo.
Ubi es mi delicto?
Voler saper qui pensa le alteres?

Ma tu ancora non sape lo que io pensa e lo que io vole.

Interlingua e le Academia pro Interlingua jam existeva ante del magnific
obras de Gode e un grandissime gruppo de gente anonyme que faceva le
travalio dur.

Amicalmente

Josu Lavin
ยท Presidente del Academia pro Interlingua