From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Mar 2000 10:48:45 +0000
Car Amicas e Amicos,

mi amico pictor Vico Calabro' me diceva dies retro: Il volera dicer que ora
tu recuperara iste 30 annos!
Io depingeva le ultime vices in le lontan 1971 per novem menses, quasi como
mi activitate principal, ma io depingeva usque a quando io era puero e io
frequentava le pictor Silvio Bottegal. Io haberea amate frequentar le
scholas de arte, ma isto me era interdicite de mi patre. Assi io ha passate
mi vita de labor como contabile professional, con le pictura in le
'tiratorio'.
Actualmente io poterea recomenciar a depinger, ma le pictura es un summa de
tante disciplinas e io senti un grande desiderio de facer lo, ma anque un
grande timor de non esser al altessa del situation.
Comocunque le 23 de martio io initiara un fresco insimul a alteres duo
discipulos hollandese e con tres maestros, uno italian e duo japonese.
Io es in preparativos, de spirito super toto, e, pro facer isto ab initiar
del subjecto in iste fin de septimana io visitava tres museos national,
illo Atestino de Este pro le arte paleovenete, illo de Altino con le mesme
thema, ma super toto roman, illo ethnologic de Fossalta de Portogruaro.
Io pensa de usar le figuras del Veneti del epocha del VIII seculo ante
Christo, circa.
Isto es un defia, quatro menses antea de mitter me in pension.
Si mi oculo me lassara in pace.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
Interlingua, scriber le proprie adresse de e-mail e postea cliccar le Join
List button.