From:
Date:
Wed, 14 Apr 2004 16:58:27 -0400
Kjell ha scribite:
2004-04-13 kl. 06.51 skrev Stanley Mulaik:

>Ille es "Luca" no?

>Kjell R

Si.  Io ha essite ambivalente in rememorar qual
termination Luca ha, -a o -o?

E il non es mi intention aqui a arguer mi theologia
contra  le vostre, amicos.  Io  solmente  voleva
notar como un historico notabile, Elaine Pagels,
pensa que le Evangelio de Johannes esseva le principal
base pro le catholicos in formular lor theologia que
Jesus e Deo es un con le Spirito Sacre in le Trinitate.
E super iste interpretation, le episcipos de Roma ha
excommunicate tote le christianos qui ha  adherite  a
altere conceptiones desde quasi le principio de
christianismo. Mais su opinion es que il non ha alcun
base historic pro favorar un theologia contra le
alteres, que tote theologias del christianos primitive
esseva lor proprie interpretation de Jesus, que necun
documento historic es cognoscite que es directe  del
bucca o mano de Jesus. Tote documentos es scribite al
minus 20 - 30 annos post le morte de Jesus, e multos de
iste principal scripturas es per Paulo, qui altere que
su vision, habeva necun directe cognoscentia de Jesus.
Pro historicos isto es solmente su opinion contra le
resto.

Quanto al idea, Kjell, que "tote personas ha in illes
le divin", isto non es un idea moderne, mais un idea
multe antique.  Isto es un idea del hindus, le
buddhistas, de Socrates e Plato.

Salute!