From:
Date:
Tue, 7 Nov 2000 06:11:22 +0100
Car Stan, Amicas e Amicos,
nos sape que nos non debe utilisar le lista Interlng pro inviar message que
nos pote inviar a nostre adresse personal.

Paul Le Corde scribe que:

<Super le thema de telephonar personas pro parlar interlingua.
Le nove version de ICQ ha un function appellate PC to PC phone.
Io lo non ha usate ma io sape que il ha nulle costos pro usar lo pro
communicar con altere personas, ubique in le mundo, qui ha ICQ in
lor computator.  Pro usar  iste utensile, on debe haber le version le
plus nove ICQ2000b, un microphono e altoparlatores.
Pro apprender plus o discargar le software gratis, visita le sito de ICQ a
http://www.icq.com. >

Si vos ha discargate le software gratis e vos vole parlar interlingua e
provar anque in iste modo que il ha nulle costos pro communicar a voce con
me, per favor, invia me un email a mi adresse personal. Io usa le ICQ
33262745 con le nickname < clavo > e mailto:[log in to unmask]

Paul, per favor, esque es utilisabile le lista Interlingua de illes qui ha
le ICQ. Io voleva subscriber lo, ma io non ha potite facer lo.

Io demanda a totos: con le methodo ICQ esque nos recupera illes de vos qui
ha le Macinthos?

Stan, hodie io habera mi nove connection ISDN e io installara a mi domo un
computer apte al connection de PC a telephono. Si io non habera problemas a
connecter me, quando io sera prompte, io sape tu horarios e io me connectera
con te  si tosto que il sera possibile.
Exercitio preliminar: Hallo, io es Mario e io clama de Italia. Per favor
pote io parlar con le Sr. Stan? Variante multo ingagiante pro me: Hallo, I'm
Mario and I call from Italy; Mr. Stan, please.
Parla lentemente e face pausas, per favor. Speak slowly and do pauses,
please.
Nos facera un belle mixtura!

Antea io habera parlate con Kjell R. qui io non ha oblidate.

Mario