From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jul 2002 15:53:17 +0300
d[020717] x[Kiviaho Allan] z[KivA-27Gqg interlng]
s[A Maryline Dehée]

Maryline, tu esserea un optime membro al movimento pro
Interlingua - cosa nostre! Inter alii proque tu ha
studiate linguas "apte" e proque tu es un francessa.
Francia sta in le prime linea de nationes qui lucta
pro le cultura europee.

Le texto de Mario a pena era "maligne", forsan un pauc
inhabile in le pessime caso. In correspondentia per
ePosta on non debe esser troppo sensibile,
misperceptiones occurre felicemente!

Dehée Jacques 020716: Le feminas son le medietate del
humanitate. Le majoritate del studentes de linguas in
universitates son feminin. Le classe de mi filia Maryline,
classe aperte a omnes, es mesmo integremente feminin. Perque,
Mario, Interlingua e Interlng son simile al ancian clubs
anglese: integremente masculine?
------------------------------------------------------x--------

La presidente del UMI es un femina, Barbara
Rubinstein.

Le 2002-07-24--28 va haber loco le 8-ve incontro
nordic de Interlingua in Löftadalen, Åsa, Svedia.

Inter le participantes son:

              Viros Feminas %Feminas

AUSTRIA         1      0       0.0
BELGIA          1      0       0.0
DANMARK         2      4      66.7
FINLANDIA       1      1      50.0
FRANCIA         0      1     100.0 [*]
GERMANIA        1      0       0.0
NORVEGIA        1      1      50.0
STATOS UNITE    0      1     100.0
SVEDIA         14     11      44.0
------------------------------------
TOTAL          21     19      47.5

Assi, 47.5 % de participantes son feminas.

[*] La participantessa francese, Jeanne Martinet, es
vidua de André Martinet, un linguista de fama mundial
e le penultime director del IALA (International
Auxiliar Language Association), le organisation que
creava le Interlingua. Sra Martinet participava anque
al conferentia jubilari del UMI in Gdansk, Polonia,
in 2001. Illa habeva studiate interlingua solmente
durante un mense, un hora per die, ma parlava lo
bastante ben.

Le delegationes francese e romanian in Gdansk
consisteva de multe feminas excellente. Simona Sunel,
un inseniante de latino romanian, parla le plus belle
interlingua que io ha unquam audite.

Interlingua non es sol un "ancian club anglese de
vetule gentilhomines", nos ha multe eminente feminas.

Sed pro alicun ration nostre movimento sacre ha quasi
nulle feminas qui participa a discussiones in internet
o ePosta.

Nos vermente besonia tal personas como tu! Per favor,
continua participar a discussiones interlinguan! Leva
themas que te interessa, defenda te opiniones e
fracassa le machoismo in nostre gruppas!

Con mi optime salutes

Allan

Interlingua: Aut vincendum aut moriendum!
             Vincemos o morimos!
             In GODe we trust!

Kiviaho Allan
SILY - Suomen Interlinguayhdistys ry.
FILF - Föreningen för Interlingua i Finland
AFIL - Association Finlandese pro Interlingua
Kivimäentie 16 E. FIN-01620 VANTAA. Finlandia
http://www.kolumbus.fi/allkiv
http://www.interlingua.dk/2001.htm
http://www.interlingua.com
Tel. + 358 - 09 - 898 720
GSM  + 358 - 050 - 3616 759

P.S.

In momentos triste face como io, prende nove fortias
e inspiration ex:

http://www.kolumbus.fi/allkiv
- clicca le mappa del Americas
-- clicca le mappa de Cuba
--- clicca le bandiera de Cuba
... e voilà!

P.S. P.S.
Infortunamente io non maestra francese del toto sed
mi filia Pia Maria (34 annos) e su marito son
inseniantes del anglese e francese. Io ha visitate
Francia duo vices, i.e. Paris in 1984 e alicun annos
postea.