From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 25 Nov 2001 19:17:05 +0100
Scribe Ingvar Stenström:

>No, car Mario, tu non potera usar le euros in le Incontro
>Nordic!  Solmente in le catenas de certe grande magazines in  le citates
>major, le quales hodie e desde longe accepta pagamentos in dollares e
>altere
>valutas, cartas de credito etc.   Le cambio de tu euros in coronas svedese
>certo es - como sempre - le parte le minus problematic de un viage ab
>Italia
>a in Svedia.

De accordo! E pro le proxime fin de Julio le Euro sera jam un realitate
quotidian anque in Svedia. Totevia le recurso al Corona sera pro nos un
facto habitual, como ora, si de Treviso nos percurre solmente 200-250
kilometres e nos es in Suissa, Austria e subito Bavaria, o Slovenia e subito
Croatia.

>Vos es ambes - e proque non con vostre filia - benvenite e per favor
>interessa alcun juvene italianos al participation del Curso Intensive pro
>comenciantes!
>Salutes amical,
>Ingvar

Io es al stadio (phase) de convincer mi sposa. Illa manifesta un certe
interesse e me demanda: qual es le programma?
E io face equilibrios pro regger le interesse.
Re mi filia e le juvenos, beh! uno al vice, jam mi sposa non es un question
simplice!
Nos videra!

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp