From:
robocap on wind <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 8 May 2005 21:39:57 +0200
Thomas Leigh in le die 3 majo 2005 scribeva:

> Robocap scriveva:

> Si -- le lingua celtic in le qual on ha trovate inscriptions in le nord
> de Italia se appella Lepontic, si io memora ben.

Si, illos esseva reperite in Val Camonica, que es ubi habita duo de
fundatores de Interlingua Italia.

> Ubi habita tu in Italia? Le linguas gallo-romance me fascina, benque io
> sape multo pauc super illos. Esque tu parla isto dialecto?

Io habita in le region Emilia, a nord de Bologna (le nomine gallic de
Bologna esseva Bononia, ubi "BONA" in gallic significa simplemente
"village". Le Roman totevia comprendeva "BONA" = bon, e lassava le nomine).
Io comprende le dialecto local e un pauc lo parla.

> Io parla le gaelico scotese, e io ama tote le linguas celtic -- illos
> son liguas multo, multo belle e fascinante.

Io es de accordo e con le studio de illos io opina de saper quia in tote le
mundo le linguas celtic se rendeva a altere linguas.

> Salutes cordial del nord-est del SUA,
>
> Thomas / Tommaso

At dagh' anka mi miè salòt dal paèz di Trigall (anque io te saluta ab le
pais de le Trigallos)

Cordialmente,

vostre robocap
(vole ben leger e divulgar "Le Oculo Interlinguistic"
http://digilander.libero.it/OculoInterlinguistic)