From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 5 May 2005 18:35:32 +0000
Car amico Jasef,

Si tu demanda a mi matre qual lingua parla, illa te respondera que
castellano. Sic, iste lingua es le unic que io parlava usque quando io
habeva 10 annos.
Io apprendeva basco in duo annos, ab le 15 annos usque al 17. Postea le
basco es le lingua que io plus ha parlate in mi vita. Ora io habe 45 annos.
Le lingua basc real es multo romanisate.

Le bascos non vole un lingua basc "à la Romanica". Illes prefere un lingua
basc "à la espaniola". Io sape que mi guerra es perdite in iste senso.

Ora, vermente, io serea felice si alicunos de illes apprende Romanica e/o
Interlingua.

Si ha essite possibile un lingua basc commun unificate, io pensava perque
non serea possibile un lingua romanic commun unificate.

Le dialectos basc son ver linguas, como le dialectos romanic son ver
linguas. Illos non debe disparer, ma il es necesse un lingua basc unificate
e un lingua romanic unificate.

Con iste duo linguas unificate e le anglese le bascos non necessitarea plus
linguas.

In mi opinion le espaniol, per exemplo, es un VER LINGUA ROMANIC, tam
romanic quam Romanica.

Qui parla espaniol, francese, italiano, etc. jam sape Romanica, ma il serea
bon que illes apprende un lingua romanic commun unificate.

Nemo pensa hic que ille qui non sape le lingua basc commun unificate non
sape basco!

Qui parla in qualcunque dialecto basc, ille parla in BASCO con majusculas.
Nonobstante, il es bon haber iste "altere dialecto special".

Romanica in iste senso es un "altere dialecto special".

Un cosa:

Le lingua basc commun unificate es plus artificial quam/que Interlingua!!!

Quando nasceva le basco unificate illo era plus difficile pro qualcunque
basco quam interlingua es pro qualcunque romanophono.

Imbracios eurobascoromanic

Josu Lavin
*******