From:
Date:
Mon, 20 Aug 2001 14:31:29 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Al adressario que tu pensa, car Cellus, le instructores del scholas italian,
> forsan non te ride contra pro un question de politessa.
> E anque quando tu poterea obtener un poc convincite attention, anque si
> illes pote creder re le validitate propedeutic del studio del vocabulario
> international, comocunque illes non potera comprender ubi vos, in Svedia,
> pone iste fiducia.
> Que vole tu facer!
> Si tu, o alteres, adjuta le comprension, isto serea un bon initio.
> Nonobstante le actual decadentia del schola italian que esseva inter le
> [...]

Il sembla como le demonstratores (manifestantes) diceva in le 60's: "Le mesme
oppression ibi como hic!" Ego volerea facer un travestia "Le mesme mal scholas
ibi como hic".

Le scholas ci ha insufficiente resourses del communas (municipios) que nunc
dirige le labor del scholas.

Le resultato, possibile punctos pro admission a un schola superior, i.e. a
nivello univeritari, es lo que conta.

Isto significa que si interlingua habera un chance in nostre scholas nunc illo
debe esser tranferibile in notas del varie subjectos.

Ego ha pensate del possibilitate crear un spacio libere in le rete pro
interlingua como un extra adjuta al interessatos. Isto es ancora un multo
nebulose idea, sed forsan tu pote utilisar alque in illo.

Cellus