From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 20 Feb 2003 05:30:25 +0100
Gratias Erik Enfors pro tu contribution. Durante iste dies, pro un altere
vice, in Italia nos commemorava nostre factos national que ora ha circa
60-80 annos. Ora le duo factiones de un tempore, fascistas e anti fascistas,
examina insimul le realitate de nostre adventura national.
Plus passa le tempore e plus on cognosce le factos e totevia on comprende le
errores commun.
Considerate isto io me pone un demanda frequente: io comprende le pavor de
un guerra e comocunque iste senior, pro quanto tempore on le permitte de
facer nos pavor?
Un senior? No! Un homine sol non ha jammais iste poter e il se tracta in
omne caso de un gruppo de homines qui es perverse.

Mario, pro le elimination fisic del tirannos de qualcunque sorta!

>Inter duo focos.
>Un amico mie, qui es fugitivo de Irak, vole facer observar un facto tragic.
>Multe soldatos de Iraq, forsan le plus, in le ultime guerra in Kuweit, como
>in multe altere guerras,  non participava voluntariemente, ma esseva
>fortiate participar o morir como traitores. Isto contribueva
>fundamentalmente al victoria facile american. Inter le 2-300 000 (al minus)
>soldatos que moriva forsan le plus voleva que SUA convinceva Saddam pro
>sempre.  Le mesme situation evenira in un guerra futur, le antagonistas de
> [...]

Comunica in un ’altra dimensione con MSN Extra Storage!
http://www.msn.it/msnservizi/es/extra_storage_tag/