From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 30 Oct 2000 11:45:13 +0100
MARIO MALAGUTI wrote:

> Tu debe facer un cauda? Actualmente tu debe decider le perque e tu debe
> manovrar un machina que te da un ticket, postea tu va assider te e attende
> tu numero.

Si ego te comprende justo on in Italia anque ha le machinas de billete cauda.
Isto es in quasi omne plus grande botecas o bancas ci. Pro me qui ha mal
vision isto pote esser un detrimento - al minus quando le apparato ha multo
micre dimensiones et on lo non vide - de plus tamen isto es un bon cosa. Il ha
ordine in le caudas et un persona non proba currer ante tote alteres!

Ego credeva que isto es un cosa solo in Europa nord. Obviemente illo existe
anque in Italia. Mi curtissime visita in Italia non me permitteva vider tal
aspectos quotidian ibi. Il es obvie que ego debe probar ir me a Italia pro
vider a oculos proprie.

Ego constata que mi pictura de Italia es multo touristic.

Amicalmente

Cellus