From:
Daniel Alberto Alegrett Salazar <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 16 Oct 1999 14:21:03 -0400
La parve (multe micre) grammatica es un folio A4. Io ja troveva illo en qualque linguas (in Panorama, in Internovas, etc.), salvo Espaniol.
Si vos vole lo, io poterea inviar privatemente le traduction, e vos dicera a me se io es contra copyright. Io no ha problema in no parolar re Interlingua a le hispanoparlantes, si le interlinguistas no es interessate.