From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 17 Nov 2007 20:43:47 -0300
Como semper, yo scribe ante le parolas ===

> Ma on non debe confunder accusationes con le
> realitate.

===Ma illos non son plus mer accusationes. Il jam son
factos et forsan omne illos se iterara in breve...

> Le opposition ha facite tal accusationes super le
> ultime referendum. Totevia, un equipa de
> observatores
> independente international con le ex-presidente
> statounitese Jimmy Carter al capite, ha concludite
> que
> le referendum habeva essite conducite secundo le
> regulas democratic.

===Isto esseva re le prime election chaviste. De plus,
Jimmy Carter esseva incompetente assatis in prender
posturas contra Iran quando le Revolution Islamic
eveniva illac in 1979 et le ambassada american esseva
invase per radicales de Khomeini. Hodie Carter es
considerate inter le statouniteses un del peljor
presidentes que illi jam habeva. Le mesme situation
que eveni con Bush Jr. hodie, ya.

> Le facto es que circa septanta pro cento del
> population sustene Chavez. E tu mesme ha indicate
> uno
> de le rationes: Su programma social es popular.

===Su programma non es popular, illo es "populiste".
Populismo basicamente significa dar parve micas al
pauperes in cambiamento de lor votos in le futuro et
mesmo appoio pro mantener se in le poter per
decennios. Nostre presidente hic a Brasil
infelicemente (yo non ha votate in ille, inter me et
te) se ha reelecte anno passate per un
assistentialismo de bon mercato assi...Venezuela es un
pais paupere qua Brasil, inde ille tactica funger si
ben per illac...

Salutes amical.
Gibrail

http://br.mail.yahoo.com/