From:
Franz Schmiedeberg <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 17 Feb 2004 13:06:58 +0100
Salutes a omnes,

primo alicun informationes super mi persona:

Io ha 65 annos, mi profession esseva le developpamento de equipamento electronic e ora io es pensionario. Io es sposate desde longe tempore.

Io vive in Germania, in un parve communa rural, circa 50 km est de Köln (Colonia) sur le fluvio Rhein (Rheno).

Io me interesse generalmente pro linguas (anglese, italiano, ...) e desde alicun tempore anque pro interlingua, un lingua multo sympathic. Italiano e interlingua ha multo in commun ma interlingua es plus facile a causa del regularitate e simplification del systema grammatic e isto es multo importante pro personas qui non ha un lingua matre romanic.

Io spera que mi interlingua es sufficente comprensibile e io ha le intention de meliorar lo.

Salutes amical,

Franz