From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 14 Aug 2000 13:54:22 -0400
"Chollie" <[log in to unmask]> wrote:

>ille es advocate a testificar
>in Canada pro le (in)famose revisionista Ernst Zuendel como un experto su
>le cameras a gas.  Zuendel invia Leuchter e su sposa a Auschwitz pro lor
>honeymoon (io non succedeva a trovar iste parola nec in le IED nec in le
>iaglos), ubi Leuchter inspecta le campo de concentration.  Leuchter
>testifica pro Zuendel que il non habeva cameras a gas a Auschwitz e
>deveni imbraciate como le salvator del movimento revisioniste.

Esque sr. Zuendel es cognoscite extra Canada? Ille es un de tres o quatro
personas que on ha prosequite legalmente in le ultime 10-15 annos a causa
de lor denegamento del holocausto. Il ha, a saper, in Canada leges criminal
contra le si-nominate "parlar de odio" (_hate speech_). A mi aviso le casos
de Zuendel e su coidealistas monstra le contraefficacia de iste leges,
viste que illes ha facite multissimo plus de reclamo per iste processos
legal que illes haberea potite facer per lor miserabile librettos e sitos
de web. De realitate, iste typos es "necunos", ma le reaction ben motivate
del societate ha ganiate pro illes le attention que illes desira
ardentemente.

Amicalmente,

Chris Burd