From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 Mar 1997 19:13:05 -0500
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

----------
> From: Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) <[log in to unmask]>
> To: [log in to unmask]
> Subject: ¿Espaniolismos?
> Date: Friday, March 14, 1997 2:06 PM
>

> Jay, que altere espaniolismos tu senti in tu uso de Interlingua?
> --

Ben, per exemplo le uso de le parola "direction" pro "adresse". Le uso de
terminos scribite quasi como in le ortografia colateral a vices in le medio
del Interlingua classic.  Il es le f-ph, t-th, i-y, o-au, n-pn, s-ps
 etc.

Alsi le uso de suffixos in accordo con le substantivo, quando io uso un
subjecto plural il me es un guerra mental tentar de no poner "-mos" , "-is"
, "-n" al fin del verbo.  Usar "o" pro le fin del verbo in le persona
primer como in "io cognosco", etc. Io continuamente habe que usar le
"backspace" proque io inconscientemente lo scribeva multe vices assi.  E in
iste nota io habe que corriger multo...

Io ha preferentias al formationes multo espaniol como le uso de "ando" in
vice de "ante" in le gerundivo del verbo. Alsi le uso de "aba" in vice de
"ava" como in Latino sine flexione.  Ma il non son grande problemas quasi
tote le tempore. Solmente un cosa que io ha de poner me in alerta pro
evitar.

"Et tu?" incontra tu alcun brazilianismos latente?  Tu ha un ortografia e
grammatica multo bon, Ensjo.

Amicalmente,
Jay B.

PS. io notava le puncto interrogative invertite, Ensjo, multo comic! :-))