From:
Ruud Harmsen <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Nov 2015 14:35:06 +0100
13:14 11-11-2015, Stanley Mulaik:
>Gode non recognosceva que su studio esseva fallite
>methodologicamente.

Tamen, con le vocabulario in le IED, incluse alcun del parolas in
[ ] que es hodie in uso commun, nos ha un lingua complete ben
usabile. In le phase del disveloppamento de methodologia es
importante, ma un vice que le lingua es definite, que eveniva in
1951, le fundo del parolas es irrelevante.

>In 1961 io recognosceva isto e decideva usar additional linguas
>romance, proque illos es le sol altere linguas que pote haber
>ancestres commun in latino vulgar e classic pro le particulas.

Si. Ma le publico general non sape catalan o romaniano, dunque
trovar parolas la non
meliora le internationalitate.

 > Si tu va inviar me tu adresse postal io va inviar te un copia
de mi libro
 > gratis.  Io cerca pro alteres qui va apprender le methodos
objective e
 > impersonal de render le vocabulario international de interlingua.

Le phase de establir le vocabulario de interlingua ja es passate.
Ora nos es in un phase de usar le lingua, que prova ser ben
usabile como es.

 > Io non va viver sempiternemente e io crede que le europeos
face un dialecto
 > de interlingua sin saper le methodos impersonal e objective
usate sovente
 > per IALA.

Nos usa le IED e de dictionarios in altere linguas, como illos
pro le francese e nederlandese de Piet Cleij.

 > Io non vole que le philosophia objective e impersonal de Gode
sia oblidate.

Io non vide un tal risco.

 > Le standard es le usage del grande linguas fontal de
interlingua, non le usage
 > de un parve communitate qui ignora iste standard.

Nos in Europa ignora nihil, nos usa le IED e le altere
dictionarios ja mentionate.

--
Ruud Harmsen, http://rudhar.com