From:
Date:
Wed, 4 Oct 2000 16:33:33 +0200
Al 10:24 PM 10/3/00 +0000, Emerson S Costa scribeva:
>"Ehi", Mario, forsan ha mancate un poc de explication super le natura del
>lista. Solmente le texto "pro le autores" non rende clar a un visitante
>que ille *pote* inscriber se. ("Oh, isto es un lista reservate pro le
>'autores' de iste sito...") Tamben le visitante non sape con 100% de
>securitate que le lista se destina a essayos litterari.

Le facto es que io volerea facer multe cosas con le web, ma postea io
abandona illos a un stato que securmente poterea esser melior.
Construer (bygga!) un pagina web non es me maximo de mi aspiration!

Nonobstante isto, le lista ha ora duo nove membros.

Isto serea le tempore de publicar un prime message in bon texto de interlingua.

Io probara de facer lo, ma tote vos pote probar iste defia.

Le lista habera un regula (regel!): quando un testo recipera un critica
negative illo venira delite e le autor sera invitate a perfectionar su
interlingua.

Solmente un folle (gallen!) como io es pote haber iste phantasia.

Va al pagina http://www.i-gi.com e inscribe te al lista "pro le autores".
Illo es public e ambitiose.

Tamben! Ma que es iste tamben? Que face illo in interlingua? E in le home
page del UMI? Il serea como scriber Ciao e aquelle!

Iste Mariooo!

A revider! (Ma io prefere ciao)