From:
Date:
Thu, 21 Dec 2000 01:45:35 +0100
Kjell Rehnstrom scribeva:

>On debe simplemente (?) crear un concordantia de phrases. On debe acceptar le
>facto, e postea on pote ingagiar se in parlar del proques e le comos.
>
>Cellus

Eh! Es tu (?) postea simplemente que me mitte in crise! 'El me manda a
pajasso!' Il me manda a paleasso (buffon, clown)!
Oh! Pro ingagiar me 'in parlar del proques e de comos' io non ha jammais
problemas; al contrario, quando io me ingagia, postea io non ha plus
problemas.
In italiano nos dice '... del come e del perche', o del come e del quando' que
in interlingua facerea: '... del como e del perque, o del como e del quando'.

Crear un concordantia del phrases, tu dice?
Oh, vide! Anque iste phrase es pertinente, si io non erra. Nos ha le forma
interrogative que mantene le forma normal.
Vos vole dicer me que vos non lo faceva?
You mean to tell me that you did not do it?
Mi volete dire che non lo facevate?
'Me voe' dir che no eo fasevi?'

Como io me distrahe in continuation!

No! Forsan non es un concordantia que me servi, del typo:
Quando io dice 'ho caldo' pro 'io ha calide', io debe dicer 'I'm hot', como
dicer 'io es calide'!
In iste modo io perpetua illo que io face con interlingua: io pensa in
italiano
e io me exprime in interlingua. Io non sape quanto, ma forsan isto me facilita
in le caso de interlingua. Ma io observa que nos scribe in interlingua in
multe
manieras.
No! Con le anglese le question es diverse. Il es verissime que io lege multe
qualitate de anglese, ma isto es ancora un altere thema.
Le problema reguarda me, e mi itinerari esseva: dialecto, italiano, latino,
francese, anglese e, ora, anque interlingua. Il es pro me inevitabile mi bases
original, de accordo.
Totevia si a mi etate io vole ancora un vice tentar le aventura con le
anglese,
iste vice io debe pervenir a pensar con le logica de uno de lingua matre
anglese. Il sera solmente un question de tempore, ma iste vice io ha tempore:
io es calide!

My name is Mario Malaguti!