From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 29 Mar 1998 23:34:55 -0500
Ignacio Martinez Recari wrote:

> [...]
> litzaidake jakitea nola prestatzen diren "feijoada" edo "raclette"-a,
> adibidez. Errezeta-bidaltze hau bukatutakoan, liburu  edo web-orri
> zoragarri bat presta
> genezake: "Munduko Sukaldaritza Interlinguan". Ados?
>
> Ecce le proposition que me veniva heri quando io era in le lecto. Proque
> nos non invia nostre receptas a le lista Interlng? Io amarea saper como on
> prepara un "feijoada" o un "raclette", per exemplo. Quando le invio de
> receptas es (sia?) finite, nos pote preparar un libro o pagina web
> meraviliose: "Cocina del Mundo in Interlingua". De accordo?

Allegra Ignacio,

Tu ha un bon idea. Thomas habeva proponite de facer un libro in re le
varie traditiones de Natal. Io spera que ille ha recipite plure textos.
Nunc le idea de receptas poterea esser connectite con un explication del
traditiones in re un repasto particular.

Gratias etiam pro le texto in basco. Io ha tentate de recognoscer le
parolas, ma... non facile!

> Anne:
>
> Io oblidava dicer te que io cognosce Aarberg, su belle placia, su ecclesia
> luterane e su vetule ponte. Aarberg es, como Burgui, un belle loco.

Interessante que tu cognosce Aarberg, il non es un grande loco. Io es
vermente curiose de saper como es Burgui/Burgi... forsan que io va
visitar lo un die, quando io essera de novo in Europa. (si io non pote
visitar Burgi, io visitara le Burgis :-)... in Suissa)

Amicalmente,

Anne

--
Anne Bürgi