From:
Date:
Sun, 23 Feb 2003 14:27:12 +0100
Josu Lavin wrote:

> Car amico Jacques,
>
> Io sape que mi commentarios sur "politica" aut sur "dialectos" romanic non
> te place.
> Tu pote participar in qualcunque projecto interlinguistic et esser membro de
> nostre Academia, ma isto non es obligatori ;-).
> Jacques apprendit Romanica in sex dies, lo qual demonstra que Interlingua et
> Romanica son le mesme lingua. Interlingua es la version artificial de
> Romanica pro uso principalmente de non romanophones.
> Romanica es la lingua commun de le romanophones: le latino actualisate.

> [...]

Considerante le facto que cata persona ha le derecto de us oppiniones il es ben
possibile, logicamente, ma ille usa interlingua al presente, isto es OK pro me.

Cata persona ha le derecto pensas que ille vole.

E quanto al politica il es sempre interessante audir un basco explicante le
politica que on produce in le basc parte de Espania.

Amicalmente

Kjell R