Date:
Sun, 4 Apr 2004 09:32:19 +0200
Kjell Rehnström wrote:

> Hmm, si un persona ha escappate de un tal cosa un vice il es satis
> logic, al minus a me, que il proba non cader in le mesme predicamento
> un altere vice.
>
> Le ideas que Jesus haberea predicate in India e le ancian Persia
> sembla esser un cosa del Nove era (New Age) e ego lo mermente percipe
> como un idea interessante, viste que ego personalmente dubita  que
> ille del toto existeva.
>
> Le ex-professor Eriksson non es le prime qui ha scribite in re isto.
> Il me pare qua anque alcun personas del Statos Unite ha expressate
> simile pensatas.

Alora, nos debe usar nostre cerebro non illo del alteres, alteremente le
nostre resta nove. ;-)

Prime: Si Jesus rescusitava del mortos vole dicer que ille ha poteres
super human, ergo io non vide perque ration un
homine con super poteres debe timer le povres mortal.

Secunde: Si Jesus habeva vincite le morte un vice io non vide como pote
su corpore esser sepelite in Afghanistan, esque ille oblidava como se
face a ressurger?

Ille haberea potite vader in India o a qualcunque altere parte del mundo
pro predicar su message e isto io lo pote acceptar,
alora non existeva le TV e medietate del mundo esseva ignote pro le
major parte del homines, ergo isto es possibile.

Ma le facto que ille fugeva per timor del romanos es un cosa burlesc e
ridicule, vidite que Jesus es le Filio de Deo e Creator de iste mundo.
Non te pare?

Jo