From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 24 Dec 1997 16:12:08 -0500
Forsan le problemas es causate per le nove lector
de eposta que io ha recipite con MSIE 4.0. Illo se
appella Outlook Express, e alcun personas in altere
listas de eposta me diceva que mi messages non
appare ben in su machinas, mais altere personas
que non usa systemas con Microsoft sofware me
diceva que illo appareva ben in su computatores.

Io vole dicer que io regretta qualque inconvenientia
que illo presenta a vos in INTERLNG, si alcun messages
non appareva ben. Forsan gratias a Bill G. nos habera
un reduction al communication international in vice de
un melior conversation.

In toto me pare que io ama cata vice plus e plus le
Linux e Unix con omne su dolores de capite al configurar
quando on lo habe configurate illo functiona sempre sin
problemas, mais iste mundo fenestrate del Microsoft
es un dolor continue.

:-(
Amicalmente,
Jay B.