From:
Date:
Thu, 16 Aug 2001 19:48:37 +0200
>From: Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
>Date: Thu, 16 Aug 2001 11:53:37 +0200

>Io remarca que in illo es un imperative.
>Si on vole traducer "tu dice a me" in italiano, on dicerea "tu mi dici"
>(in dialecto "ti te me dixi").
>Mardy que pone le punctettos sur le i-s.
>
>--
>Saluti,
>     Mardy

Ah, ah! un altere vice com le uso del x!

Sape vos amicos, io veni de un participation frenetic al chat mIRC, ma vole
vos mitter si nos acceptarea le medios que permitte le uso del voce e anque
scriber!

Mario

Mardy nos pote tractar themas re le uso del dialecto in #international,
nonne? Assi nos non monopolisa iste lista de interlingua.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp