From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 22 Oct 2008 07:38:02 +0000
Car amicos,

Le Academia pro Lingua International es appellate nunc Academia pro Interlingua:

http://interlingua.wikia.com/wiki/ACADEMIA_PRO_INTERLINGUA

Si alicuno del actual membros non es de accordo con isto, debe facer me lo saper a fin que io dele su nomine del lista.

Pro esser membro del Academia Pro Interlingua on debe esser de accordo con le motto del Academia que on pote leger in iste mesme pagina.

Pro devenir membro, vole ben contactar privatemente con me:

josulavinAThotmail.com

Imbracios amical

Josu Lavin
· Presidente del Academia Pro Interlingua
NOTA: In caso de haber alicun problema con iste nomine, le nomine sera modificate immediatemente in Academia International Pro Interlingua.

ˇEntra en el Club oficial de Messenger y te enterarás de todas las novedades!
http://www.vivelive.com/ilovemessenger