INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 16 Jan 1998 00:45:40 -0500
EXTRA!   EXTRA!   EXTRA!

The Auxilingua Project Pages are now up and up(dated)!
Le nove cambios al Projecto Auxilingua son nunc facite!

Please pay a visit and check out the changes...
Per favor visita pro notar le cambios...

I am looking for suggestions and submissions of
info to add to the pages...
Io appreciarea suggestiones e submissiones de
information pro adder al paginas...

Specially to the Conlang Community Members' Listings
In special al lista de Membros...

If your name doesn't show and you'd like to include info
on the Conlangs you're working on please send me a
message about it, I'd appreciate it!
Si vostre nomine non es al lista e vos vole esser
includite per favor inviar me un message in re illo.

If your info needs to be updated, please let me know.
Si vostre information necessita esser revisate per favor
dice me lo.

-- URL's
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/index.html for my HomePage

http://adam.cheshire.net/~jjbowks/projaux.html for the
Auxilingua Project Start Up screen (Click on the Star)

http://adam.cheshire.net/~jjbowks/auxiling/abctable.html
for an English to International Vocabulary/Glossary

http://adam.cheshire.net/~jjbowks/auxiling/members.html
For the Members pages

http://adam.cheshire.net/~jjbowks/auxiling/auxlang.html
For the list of Auxlangs

http://adam.cheshire.net/~jjbowks/auxiling/conlang.html
For the list of Conlangs

I hope you enjoy browsing through, there's neat stuff on
Unitario, Picto, Real Character etc. from Gopsills book,
there's also a need for info on Ido/Couturat and others
so if you can help I'd be delighted.
Io spera que vos se gaudia multo de vider le paginas,
il ha multe cosas interessante como info in re Unitario
e Picto e Real Char. etc. del libro de F.P. Gopsil--
Alsi io appreciarea qualque adjuta con info in re
Couturat e Ido...

Thanks,
Gratias,
Jay B.