From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 18 Jun 2008 15:11:22 +0200
Car amicos,
Io ha parlate hodie in voce durante quasi un hora con mi amico Ingvar Stenström via Skype.
Illo ha essite un bellissime placer pro me.
Io non sapeva si io serea capace de parlar in Interlingua si longemente con iste meraviliose e intelligentissime persona, ma ille me ha date tante e tante confidentia e tranquillitate que io crede haber lo facite assatis satisfactorimente.
Bon, ille poterea dicer lo plus impartialmente que io, nonne?
Un million de gratias, Ingvar, per iste hora de plen satisfaction personal, e un altere million de gratias a Interlingua, perque illo lo ha facite possibile.
Imbracios amical a omne vos
Josu Lavin, le Urso Basc del Montanias Cantabric