From:
Date:
Sun, 10 Dec 2000 08:05:45 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Iste webmasters!
>
> Io apprendeva duo cosas,(...)

> Si nos era in le mesme camera e nos faceva le mesme observation, forsan nostre
> tempores era plus longe e le pagina haberea ancora su problema!

Lo que es fascinante in iste interlingueria es que nos usante le lingua lo
syntonisa. Nos apprende vias exprimer nos assi que totes va comprender. Il es le
dialectica de personas essente plus proxime al nucleo de interlingua e de illes
plus distante de dito nucleo.

> Que me face sperar isto? Forsan que nos ha vermente un nove mundo que se
> presenta a nos in le qual le distantia geographic non es plus un ver distantia
> e, al contrario, illo deveni un stimulo a facer melio e subito illo que on
> pote
> subito meliorar.

Nos ha clarmente le possibilitate. Le problema sempre es de non esser troppo
precurrente! Paracelsus era troppo percursori, e isto vermente era detrimental a
su vita!

> (...)
> Il pare que Italia face le parte del pais plus disponibile.
> Ben, anque perque, sape vos? nostre Parlamento ha jam votate al quasi
> unanimitate un mandato in iste senso a nostre representantes a Nizza. Nos, al
> governamento e al opposition, vole un acto de corage in direction del Europa
> allargate.

In Svedia il ha de facto un forte contrarietate verso le Union e in le medios,
essente plus del leva (sinistra) e grande sectiones del populo es contra le
Union. Un attitude isolationista, ego volerea dicer. Il es successemente
pertacite le facto que plure personas ha essite protegite per le Corte de Europa
contra le tendentias autocratic del autoritates, statal e communal (municipal).

> (...)

Le governamentos face toto possibile pro facer le Tela siler (esser silente!). Un
del actos contra isto es parlar. Parla amicos!

Cellus