INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sun, 11 Aug 2002 08:07:13 +0200
Stefano&Emanuele Loretoni wrote:

> Secundo mi opinion, desde le revolution industrial usque a hodie, e specialmente durante iste ultime 50 annos, le homine ha mutate non poco le ambiente del terra, in un maniera tal que non es possibile un equalitate con alicun altere mutamento non solo del seculos, sed etiam del millenios precedente ;

Ego audiva unquam un professor de ecologia qui diceva que le humanos ha facite multo substantial cambios al terra. Isto comenciava jam quando on introduceva le agricultura. Ille diceva que le paisage agricultural es un exemplo de isto. In facto il non existe (in Svedia) silvas totalmente salvage, intangite per le humano.

In facto, al presente, quando le Union Europee paga al agricultores pro _non_ cultivar certe species de "fruges"/"seges"*, le paisage tende retroir a un stato pre-agricultural, mesmo si toto vade multo lentemente ;-)

* Le latin "seges" que significa "crop" in anglese infelicemente non existe in interlingua.

Kjell R