From:
Edo Neilson <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 7 May 2000 20:05:27 EST
Kjell

An tu sape que quando on responde al messages que tu ha inviate al lista
'Interlng', tu adresse personal appare in le cassa destinatori, plus tosto
que  [log in to unmask] ? Sed in omne altere casos, il es le
adresse de 'Interlng' que appare.

An tu ha arrangiate cello expresso? O an il se tracta de un hasardo.

>Ah, tu pensa de un _vacchero_!

Si, de accordo. 'Vacchero' es multo melior que 'bovigator'. Al minus un
lingua de fonte sustene iste parola. Al altere latere 'bovigator' non ha un
equivalente in un lingua qualcunque.

>Personalmente ego naviga le rete.

Io etiam. Isto me pare un metafora multo apte.

>Ego me senti como un astro/cosmonauta qui
>side in su cabina de pilota et conduce le nave retinal ;-)

An iste icon emotive se applica etiam a 'retinal' (> retal?) ;-)

>Quanto al etymologia popular que crea _worcaholic_ on poterea formar
>_travaliomano_ o forsan mesmo _travalioholico_ con le mesme hasardose
>composito
>como le parola anglese.

>Ergomano es naturalmente un elegante formation. On dice "multe >gratias" et
>accepta.

Gratias a te! Io gaude multo de tu messages. Illos es sempre interessante.
De facto io ha 'immagazinate' plures pro mi uso personal.

cordialmente
Edo