INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Peter Kleiweg <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Tue, 21 Aug 2001 12:06:31 +0200
Allan Kiviaho scribeva...

> 1. Le formato de Babylon es un standard
>    recommendabile pro un dictionario proque

(Io essaya usar interlingua de plus in plus, mais adhuc (?) io non es
multe habile.)

Pardon my French, but I think Babylon is bloody awful! Another
one of those Windows-only spy-ware thingies that ruins the
internals of whatever goes on within Windows. I used Windows for
only a few applications. After I installed Babylon I couldn't
use those other programs anymore, not even after removing
Babylon and reinstalling those other programs.

Could we please support some platform-independent Open Source
standard? Interlingua shouldn't be associated with software that
works only on a platform that is hostile to Open Source. After
all, Open Source is to software as Interlingua is to language
(sort of).

> Io instiga vos facer propositiones pro un portal del
> UMI.
>
> Mi proposition vos pote vider:
> http://www.kolumbus.fi/allkiv
> - UMI

Apparentia es mal, multe disordinate. Vide:

    http://odur.let.rug.nl/~kleiweg/portaumi1.gif
    http://odur.let.rug.nl/~kleiweg/portaumi2.gif

Marcar texto per emphase in color identic como ligamines es un
idea mal. Usar texto blau e sublineate per emphase,
indistinguibile de ligamines, es un idea multe mal.

--
Peter Kleiweg
http://www.let.rug.nl/~kleiweg/