From:
Date:
Fri, 28 Sep 2001 00:33:48 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Tue, 25 Sep 2001 19:42:33 +0200
>
>Salute omnes e specialmente Mario!
>
>Le facto es que in re mi proprie
>genealogia io audiva isto in un incontro
>de tote le Rehnströms ante alcun annos,
>isto es in re le "Rehnström Original",
>Ernst Ersson. Il habeva un amita qui
>habeva colligite toto.
>
>Quanto al digitalisation io audiva in re
>isto in le radio. Io non me recorda le
>detalios, ma va probar si io pote dar
>plus de information.
>
>Cellus

Gratias Kjell,
iste precisationes me face retornar le factos a un nivello de existentia
plus normal, pro mi modo de considerar iste themas.
Illos ha un commun origine in nostre archivos e io pensa que Europa es un
mina de archivos de omne specie. Totevia illos ha patite desctructiones in
le seculos, assi un recerca, facto pro su natura fascinante, pote trovar
millenas de obstaculos de diverse causas.
Re le stricte limite del genealogia, si isto jam non pertine a fontes del
familia, le limites es provocate per le fractionamento del data e per le
movimentos del familias, multo plus frequente de illo que nos pensa.
Le thema resta interessante, ma illo require un vocation!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp