From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Nov 2006 03:48:08 -0800
2006/11/10, Antonielly Garcia Rodrigues <[log in to unmask]>:
> Ilo es nominate "espaniola" per brasilianos.

de accordo :)

> Il ha altere positiones sexual, como le "galeto rostite" (le femina
> con gambas multo aperite),

*Il le vulgo io audiva "le vacca morte"

 "papa e mama" (le position plus traditional

In italian: "posizione del missionario", "position del missionario"

* io ha le dubita le position de missionario non es le homine sedite e le femina que le face un fellation?

> e basic), "bucheta" (masturbation bucal de le femina super le homine),

*Illo es fellation que es satis international

ehm... isto in italian es un mal parola que resimila "bucheta"... si
vos vole, io lo postara.

> "siririca" (masturbation super le femina),

mal parola que face memorar le digito...

> "le impugnatura"
> (masturbation super le homine),

multo simile al italian

> "lotus" (position in que homine e
> femina es como in un prece budista),

illo sembla comprensibile

"de cuatro" (le femina es curvate
> como um can, apoiate per su duo geniculos e duo manos)

Io habeva audite "in quatro" o canetto, position canin.

*nos lo appella "alla pecorina", "al ovetta" (micre ove)...

>  e "69"
> (masturbation bucal insimul entre le femina e le homine)

isto es vermente international, io crede :P

* si illo es international

* il manca un international que es le cunilingue

illo es le masturbation del clitoris del femina con le lingua del homine.

il ha alteres tenalia, pullo chow etc....

Io rememora que plus juvene un amico habeva un t-shirt con un copula que faceva plure positiones sexual.

Vale